Увага!

63301, м. Красноград,
вул. Московська, 45а

+38 (05744) 73221
a@kpl28.org.ua

Автор: В. М. Омельченко

21 березня 2018 соціальним педагогом ліцею Омельченко В.М. було проведено соціальний урок в 11 ОКН групі на тему: «Поняття субкультури. Молодіжна субкультура: за і проти». Форма проведення: бесіда з елементами дискусії та переглядом презентації. Мета: дати уявлення про основні молодіжні субкультури; пояснити у чому полягає унікальність молодіжного співтовариства і культури; виховання толерантного ставлення до людей.

Соціальний педагог і 11 ОКН Соціальний педагог і 11 ОКН Соціальний педагог і 11 ОКН

Автор: Омельченко В.М.

13 грудня 2017 року соціально-психологічною службою ліцею для учнів які мешкають у гуртожитку було проведено виховний захід з переглядом відео та послідуючим його обговоренням на тему: «Наркотики. Залежність. Наслідки. Не говори, що тебе не попереджали». Мета: сформувати свідоме ставлення учнів до власних вчинків, свого здоров’я та здоров’я оточуючих, як найвищої цінності.

Виховний захід на тему: на тему: «Наркотики. Залежність. Наслідки. Не говори, що тебе не попереджали» Виховний захід на тему: на тему: «Наркотики. Залежність. Наслідки. Не говори, що тебе не попереджали» Виховний захід на тему: на тему: «Наркотики. Залежність. Наслідки. Не говори, що тебе не попереджали»

Автор: Омельченко В.М.

07 грудня 2017 року (в рамках тижня правових знань) соціально-психологічною службою ліцею в 20 ШЛПМ групі було проведено тренінг «Права, правопорушення та відповідальність неповнолітніх».

Мета тренінгу:

  • сприяти формуванню правового світогляду підлітків;
  • зорієнтувати учнів, куди і до кого звертатися у разі порушення їх прав;
  • розвивати комунікативні навички:
  • виховувати почуття власної гідності, впевненості у собі, колективізм.

Соціально-психологічна служба Соціально-психологічна служба Соціально-психологічна служба

Детальніше: Тренінг «Права, правопорушення та відповідальність неповнолітніх»
Автор: Жара І.М.

06 грудня 2017 року практичним психологом ліцею Жарою І.М. було проведено групове дослідження учнів 15 АС за методикою «Прогноз» (оцінка рівня нервово-психічної стійкості).

Групове дослідження Групове дослідження

Автор: Жара І.М.

06 грудня 2017 року практичним психологом ліцею Жарою І.М. було проведено групове дослідження учнів 16 ССЕ за методикою «Прогноз» (оцінка рівня нервово-психічної стійкості). 

Групове дослідження Групове дослідження

Автор: Жара І.М.

06 грудня 2017 року практичним психологом ліцею Жарою І.М. було проведено групове дослідження учнів 11 ОКН за методикою «Прогноз» (оцінка рівня нервово-психічної стійкості).

Соціально-психологічна служба Соціально-психологічна служба Соціально-психологічна служба

Автор: Омельченко В.М.

05 грудня 2017 року соціально-психологічною службою ліцею в 11 ОКН групі було проведено бесіду з елементами тренінгу на тему: «Булінг в молодіжному середовищі».

Бесіда булінг Бесіда булінг Бесіда булінг

Мета заходу:

- ознайомити учнів з видами та проявами булінгу;

  • формувати негативне відношення до булінгу (неприпустимість проявів булінгу по відношенню до одногрупників);
  • розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного ставлення до оточуючих;
  • виробити стійку мотивацію на дотримання безпечних форм поведінки в мережі Інтернет;
  • надати інформацію про установи та організації, які надають підтримку та допомогу в разі потреби.

Булінг – найпоширеніший прояв дискримінації дитини. Близько 67% дітей в Україні у віці від 11 до 17 років в тій чи іншій формі стають учасниками булінгу (ЮНІСЕФ,2017р.). Вони можуть бути жертвами, булерами або сторонніми спостерігачами.

Булінг (bullying, від анг. Bully – хуліган, забіяка, задира, грубіян) визначається як утиск, дискримінація, цькування. Девід Лейн і Ендрю Міллер визначають булінг як тривалий процес свідомого фізичного і /або психологічного жорстокого ставлення, з боку одної особи або окремої групи до інших.

 

Автор: Омельченко В.М.

27 листопада 2017 соціально-психологічною службою ліцею було проведено соціальний урок з переглядом відео на тему: “Голодні очі. Змарноване дитинство” для учнів 20 ШЛПМ, 21 ОКН, 26 ССЕ групп.

Мета заходу:

  • поглибити знання в учнів про Голодомор як геноцид Українського народу, його причини, перебіг і наслідки;
  • акцентувати на тому, що Голодомор 1932 – 1933 років був наслідком не стихійного лиха, а спланованих системних заходів тоталітарного режиму;
  • виховувати почуття стурбованості долею невинних жертв тоталітарного режиму, навчати сприймати чужу біду та біль як свій власний.

Ujkjljvg\jhВідкрий урок до 85-ї річнитці голодомору Відкрий урок до 85-ї річнитці голодомору

Детальніше: Соціальний урок на тему: “Голодні очі. Змарноване дитинство”