Увага!

63301, м. Красноград,
вул. Московська, 45а

+38 (05744) 73221
a@kpl28.org.ua

Автор: Омельченко В. М.
Категорія: /

В рамках відзначення Дня боротьби з тютюнопалінням в 21 ОКН групі соціально-психологічною службою ліцею було проведено диспут з переглядом відео на тему: «Тютюн розуму не товариш».

21ОКН: Тютюн розуму не товариш 21ОКН: Тютюн розуму не товариш 21ОКН: Тютюн розуму не товариш

Автор: Омельченко В. М.
Категорія: /

За рішенням Всесвітньої організації охорони здоров’я кожну третю неділю травня проводиться День пам’яті померлих від СНІДу. В Україні станом на 01.01.2016 кумулятивна кількість офіційно зареєстрованих випадків ВІЛ-інфекції становить 280 358 осіб, СНІДу – 84 045 осіб, смертей від захворювань, обумовлених СНІДом, – 38 457. Перебувають під медичним наглядом в закладах охорони здоров’я ВІЛ-інфікованих 126 604 осіб, хворих на СНІД – 34 016. Епідемічний процес ВІЛ-інфекції в Україні продовжує характеризуватися високою інтенсивністю.
До дня пам’яті померлих від СНІДу соціально-психологічною службою ліцею було проведено виховну годину в 16 ССЕ групі.
Мета виховної години:

  • надати інформацію про основні шляхи передачі ВІЛ/СНІД;
  • сприяти формуванню толерантного ставлення до людей, які живуть з ВІЛ;
  • навчити розрізняти та обходити ситуації ризику інфікування ВІЛ.

День пам’яті померлих від СНІДу День пам’яті померлих від СНІДу День пам’яті померлих від СНІДу

Автор: Омельченко В. М.
Категорія: /

Індивідуальна діагностика

29 квітня 2016 року соціально-психологічною службою була проведена індивідуальна діагностика учня 21 ОКН групи Станіслава Перлія за шкалою реактивної та особистісної тривожності Спілберга-Ханіна.

Автор: Омельченко В. М.
Категорія: /

25 квітня 2016 року в 21 ОКН групі відбулася дискусія на тему: «Ризикована поведінка та її наслідки».

21 ОКН «Ризикована поведінка та її наслідки» 21 ОКН «Ризикована поведінка та її наслідки» 21 ОКН «Ризикована поведінка та її наслідки»

Автор: Омельченко В. М.
Категорія: /

07 квітня 2016 року соціально-психологічною службою ліцею в 21 ОКН групі було проведено бесіду з елементами тренінгу на тему: «Гендерна соціалізація особистості».

Гендерна соціалізація особистості-21 ОКН Гендерна соціалізація особистості-21 ОКН Гендерна соціалізація особистості-21 ОКН

Автор: Омельченко В. М.
Категорія: /

23 березня 2016 року в 11 ОКН групі соціально-психологічною службою ліцею було проведено годину спілкування з елементами тренінгу на тему: «Попередження насильства та жорстокої поведінки в сім’ї та підлітковому середовищі».
Завдання:

  • ознайомити учнів із формами та видами насильства, його наслідками;
  • сприяти вихованню в учнів людяності, любові до ближнього, поваги  до гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав  та обов’язків.

P3230088 Попередження насильства - 11 ОКН Попередження насильства - 11 ОКН

Автор: Омельченко В. М.
Категорія: /

Гільманова - 11 ОКН

Далеко не рідкісною є неадекватна самооцінка підлітків, яка проявляється в переоцінці або недооцінці своїх можливостей, що шкодить розвитку відповідальності та інших важливих якостей. Наприклад, завищена самооцінка блокує почуття невдоволеності собою, провини за негідний вчинок, докори сумління за безвідповідальну поведінку. Несамокритичість заважає замислитись над своїми вчинками, самостійно пред'явити собі вимоги і виконати їх. Свідченням заниженої самооцінки є незадоволення собою, нездатність поставити перед собою більш високі вимоги, оскільки бракує впевненості у своїх можливостях. Це гальмує розвиток відповідальності, бо такі діти не виявляють активності, ухиляються від виконання завдань, обов'язків, доручень.
Індивідуальна діагностика за методикою Г.М. Казанцевої «Визначення рівня своєї самооцінки» учениці 11 ОКН групи Гільманової Марини.

Автор: Омельченко В. М.
Категорія: /

03.03.2016 в 26 ССЕ групі соціально-психологічною службою було проведено годину спілкування з елементами тренінгу та переглядом презентації на тему: «Гендерна рівність та стереотипи».
Мета: розширити знання учнів про проблему гендерних взаємовідносин у суспільстві.
Завдання:

  • розкрити поняття: «гендер», «гендерні ролі», «гендерна соціалізація», «гендерні стереопити»;
  • сформувати неупереджене ставлення до представників обох статей;
  • розкрити прояви гендерної нерівності у різних сферах життя.
  • виховання засад гендерної рівності та поваги до прав і свобод кожної статі.

Година спілкування в 26 ССЕ «Гендерна рівність та стереотипи» Година спілкування в 26 ССЕ «Гендерна рівність та стереотипи» Година спілкування в 26 ССЕ «Гендерна рівність та стереотипи»

Автор: Омельченко В. М.
Категорія: /

23.02.2016 в 19 К групі соціальним педагогом Омельченко В.М. було проведено групову діагностику за методикою Сішора. Мета діагностики: дослідження міжособистісних стосунків у групі.

Групова діагностика за методикою Сішора Групова діагностика за методикою Сішора

Автор: Омельченко В. М.
Категорія: /

23.02.2016 в 15 АС групі соціально психологічною службою ліцею було проведено годину спілкування з елементами тренінгу та переглядом відео на тему: «Лихослів’я в нашому житті».
Метою даного заняття було:

  •  розширити знання учнів про історію походження лихослів’я;
  • познайомити з впливом лихослів’я на здоров’я;
  • сформувати негативне ставлення до ненормативної лексики;
  •  надихнути до морального саморозвитку та самовдосконалення;
  • навчити навикам самоконтролю та саморегуляції.

Також учні відповіли на питання анонімної анкети на згадану вище проблематику.

Тренінг у 15 АС: Лихослів’я Тренінг у 15 АС: Лихослів’я